miercuri, 23 aprilie 2014

Care este cel mai bun stil de viata la 46 de ani? Olimpiu Porumb vs Philip Seymour Hoffman

Care este cel mai bun stil de viata la 46 de ani? Olimpiu Porumb vs Philip Seymour Hoffman

În poza de mai sus apar două persoane, Olimpiu Porumb şi Philip Seymour Hoffman, având aceeaşi vârstă, 46 de ani. Însă doar vârsta este singurul lor punct comun. În rest, stilul de viaţă al fiecăruia face diferenţa. Sau pardon, pentru Philip Seymour Hoffman a făcut diferenţa deoarece a murit anul acesta. Pentru el jocul s-a terminat, Game Over, în timp ce Olimpiu Porumb se află cam pe la Level 2 - 3 şi merge mai departe.

Ideea acestui articol mi-a venit după ce am vorbit cu Olimpiu la alergările prin natură pe care le-am făcut în ultima vreme. Când mi-a spus că are 46 de ani, nu mi-a venit să cred. Asta se întâmpla după moartea lui Philip Seymour Hoffman şi imediat mi-a venit în minte comparaţia. Nu pot să judec pe nimeni, nu ştiu ce a fost în sufletul acelui actor şi de ce a ales un stil de viaţă nociv, condus de droguri. Dar pot să-l apreciez pe Olimpiu pentru alegerea unui stil de viaţă sănătos. O concluzie ar fi că dintre cele două vicii, alergare sau heroină, este mai bine să alegem alergarea. Heroina te face să fii "alb la faţă" în timp ce alergarea te ajută să te bronzezi.

Dacă ar fi să fac o parodie, aş putea spune că alergarea te întinereşte. Nu mă credeţi? Iată o poză de tipul "Before - After"...

Olimpiu Porumb vs Philip Seymour Hoffman. Before - After


4 comentarii:

  1. Excelenta comparatie! Efectele stilului de viata sanatos/nesanatos se vor vedea in a doua jumatate a vietii. De-abia astept ca la 40 de ani sa arat mai bine decat fetele de 20 ani! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, sunt sigur că aşa va fi, mai ales pentru că ai deja un stil de viaţă sănătos şi alergi.
      Mult succes în continuare!

      Ștergere

Recomandări