miercuri, 26 februarie 2014

Salomon XR Mission - primele impresii

Salomon XR Mission - primele impresii

În articolul despre Adidas AdiZero Ace 3M spuneam că voi scrie primele impresii şi despre Salomon XR Mission, imediat ce voi reuşi să mă joc şi cu ei. Iniţial mă gândeam să-i alternez la pista de atletism, cu perechea de Adidas. Dar fiind vorba de Salomon, trebuia să mă conving că pot alerga şi pe alte tipuri de teren.

Vinerea trecută i-am probat pe tartan, la pista de atletism. Am făcut o alergare uşoară de 10 km şi m-am simţit bine cu ei. Trebuie să recunosc, nu a fost acea potrivire perfectă pe care am simţit-o cu perechea de Adidas. A fost senzaţia normală pe care o simt când alerg cu o pereche bună de pantofi. Perechea de Adidas a fost altceva, ce nu mai simţisem până acum. Probabil va fi acea pereche pe care îmi voi dori să o cumpăr din nou când perechea veche este uzată.

Salomon XR Mission s-au descurcat bine pe tartan. Nu era o provocare prea mare pentru ei. Aşa că sâmbătă i-am luat pentru a-i încerca pe câmp, pe traseul Petrovaselo - Cralovăţ - Recaş. Mă aşteptam să ies cu ei foarte murdari la final dar nu a fost cazul, terenul fiind uscat. Am reuşit să-i probez pe pajişte, drum de ţară şi teren arat. În schimb, nu cred că ar fi potriviţi la alergările montane. Acolo voi folosi perechea de Salomon Crossmax. În continuare las un GIF cu Salomon XR Mission în acţiune.

Salomon XR Mission - primele impresii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomandări