marți, 25 februarie 2014

Invitaţie la Alba Iulia City Race 2014

Invitaţie la Alba Iulia City Race 2014
Aceasta este posibil să fie prima competiţie la care voi participa anul acesta. Având în vedere că mi-am revenit recent după o accidentare, voi merge într-un fel de excursie, fără să-mi pese de timpul pe care-l voi obţine. Dar vreau să mai ies la câteva alergări înainte de a mă înscrie, pentru a fi sigur că nu simt nici o durere.

Alba Iulia City Race este o competiție outdoor care se desfășoară atât în orașul Alba Iulia cât și zona de pădure dintre Alba Iulia si Vârful Mamut.

Traseul de semimaraton 21 km/700 m se desfășoară în zone urbane și extraurbane, limitrofe orașului Alba Iulia. Traseul va fi semnalizat cu banda de atentionare si/sau indicatoare, iar schimbarile de directie vor fi semnalizate cu ajutorul Poliției Locale Alba Iulia și al voluntarilor.

Timpul limită de parcurgere al traseului este de 4 ore.

Traseul de cros 10.5 km/300 m este varianta mai scurtă de la Alba Iulia City Race și este recomandată alergătorilor mai puțin experimentați care doresc să se acomodeze cu concursurile de tip outdoor.

Timpul limita de parcurgere al traseului este de 2 ore.

Mai multe informaţii găsiţi în secţiunile RegulamentDetalii şi Înscriere de pe pagina oficială a competiţiei.
Iar pentru a afla toate noutăţile, vă recomand să vizitaţi şi facebook.com/AlbaIuliaCityRace.

Partener oficial al competiţiei, 360SPORT.

Editare ulterioară:

După ce am publicat acest articol, am găsit pe pagina de Facebook următoarea postare:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomandări